אומהה דומה מאוד לטקסס הולדם עם גורם שינוי משחק אחד. במקום שני קלפי חורים, כל שחקן מקבל ארבעה קלפי חורים. באומהה, שחקנים חייבים לעשות את המהלך האפשרי הטוב ביותר עם שילוב של שניים מקלפי החור שלהם ושלושה מקלפי הקהילה.
בפוט לימיט אומהה (הצורה הפופולרית ביותר של אומהה פוקר), המקסימום ששחקן יכול להמר הוא הסכום שנמצא בקופה. לדוגמה, הימור $100 לתוך קופה $100.
להלן עמדות שכדאי לדעת לפני המשחק.
עיוור לגמרי
השחקן משמאל לעיוורים הקטנים. העיוור הגדול זהה לגודל ההימור המינימלי.
השחקן שנשאר מיד מהדילר צריך לפרסם את העיוור הקטן.
לכל יד יש סוחר ייעודי אחד. עמדת הסוחר קובעת את העמדות העיוורות הקטנות והגדולות. כפתור הדילר מועבר עם כיוון השעון אחרי כל יד.
בדקו כדי להשלים את התור שלכם ללא הימורים. זכרו כי בדיקה עשויה להיחשב כמו לספר על החזקת ידיים חלשות.
אם יש לכם יד טובה, ייתכן שתרצו להמר כדי לזכות בקופה גדול יותר.
תגידו ליריבים שלכם שאתם לא מתעסקים
להתקשר
קראו ליריב שלכם "להרים ידיים". לא כל ההימורים שווים לידיים חזקות.
תָשׁוּשׁ
הפעילו לחץ מקסימלי על היריבים שלכם.
לקפל
לזרוק את הקלפים שלכם ולהפסיד את כל מה ששמתם בקופה
תחילת המשחק (Pre-Flop and the Flop)
לאחר ששחקן קיבל את קלפי החור שלו, הוא יכול לשחק על ידי קריאה או הרמת העיוור הגדול. הפעולה הראשונה מתחילה משמאל לעיוורים הגדולים. לאחר שהחליטו להתקשר, להעלות או לקפל, הפעולה ממשיכה בכיוון השעון סביב השולחן. ההימורים נמשכים בכל סבב הימורים עד שכל השחקנים הכניסו הימורים שווים לקופה.
לאחר הסיבוב הראשון של ההימורים, הפלופ מתמודד עם הפנים כלפי מעלה על הלוח. הפלופ כולל את שלושת כרטיסי הקהילה הראשונים.
סבב נוסף של הימורים מגיע לאחר מכן.
במהלך המשחק (הפנייה והנהר)
לאחר שסבב הימורים הסתיים לאחר הפלופ, התור מתמודד עם הפנים כלפי מעלה על הלוח. התור הוא כרטיס הקהילה הרביעי. המשחק מתחיל שוב עם השחקן הפעיל עם כיוון השעון מהכפתור. באומהה המוגבלת קבועה, ההימורים והעלאות בתור הם במרווחים של ההימור הגדול.
לאחר השלמת הפנייה, הנהר מתמודד עם הפנים כלפי מעלה על הלוח. הנהר הוא כרטיס הקהילה החמישי והאחרון בפוקר אומהה.
הסיבוב האחרון של ההימורים מתחיל עם השחקן הפעיל מיד עם כיוון השעון מהכפתור.
כאשר סבב ההימורים הסופי הושלם, השחקנים הפעילים הנותרים חייבים להראות את הקלפים שלהם. אם יש יותר משחקן אחד שנותר, האדם האחרון להמר או להעלות יראה את ידו. אם לא יתקיימו הימורים במהלך הסיבוב האחרון, השחקן שנמצא מיד עם כיוון השעון מהכפתור חייב להראות את ידו תחילה.
לאחר שכל הידיים הוצגו, השחקן עם היד הטובה ביותר של חמישה קלפים נבחר למנצח. במקרה של ידיים זהות, הקופה יחולק באופן שווה בין השחקנים עם הידיים הטובות ביותר